onsdag 18 mars 2015

Boendestöd

Hurra precis fått beslut om boendestöd som jag ansökt om. Att få stöd att strukturera upp min vardag så att jag inte ständigt går runt och känner mig stressad. Boendet för mig behöver inte hjälpa till med hur jag skall tvätta, städa etc för det kan jag själv utan mer hur jag kan spara energi när jag gör det. klistrar in texten från handläggaren nedan.

"
Hej
Utredningen blev precis klar idag. Vi har kommit fram till att du kommer att beviljas det stöd som jag beskrev i det tidigare mailet till dig. Jag skickar iväg beslutet till dig idag och skickar uppdrag till boendestödet, så hör de av sig till dig så snart de kan.

 

Hoppas allt kommer att fungera bra med boendestödet och att du börjar må bättre!

Med vänlig hälsning,

Xxx LSS/SoL-handläggare

Utredningsenheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar