måndag 20 april 2015

Dags för 55 frågor

Börjar nog blir lite uttråkad tror jag men nu kör vi

1. Lovar du att vara ärlig? Ja, annars ger ju detta inget
2. Heter? Heléne Anna Margareta Larsson
3. Smeknamn? Har inget vad jag känner till i alla fall
4. Låt som när du är ledsen sörjer till? Lyssnar så sällan på musik, men en låt som jag tycekr ger mig lite styrka när jag är ledsen är Imagine, så otroligt vacker låt
5. Beroende av? Bilen, cykel, mobilen, kaffe
6. Vad tror folk om dig som inte känner/träffat dig? Kan nog framstå som ganska blig till en början
7. Stämmer det? Både ja och nej, med folk jag känner pratar jag gärna mycket, kanske lite för mycket till och med :-P
8. Vad får du oftast komplimanger för? Min koll på saker och ting
9. Vad säger du för att imponera på någon? Kan inte komma på något spontant
10. Hur imponerar man på dig? Att man cyklat Vätternrundan ha ha=)
11. Brukar du skratta för dig själv?Ja
12. Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  Lite tråkigt svar men är från tolkcentralen att det inte finns tolk till en an mina beställningar
13. Var bor du? Örebro
14. Trivs du där? Jaja men
15. Äger du några converse? 3 par, svarta, vita och röda
16. Sprit, cider, vin eller öl? Vin
17. Brukar du bli för full? Nej
18. Vad har du för mobil operatör? Tre, men kommer gå över till Tele2 väldigt snart
19. Är du allergisk mot något? Nötter, råa ägg, maränger, kiwi, och lite mot pollen och vissa pälsdjur
20. Har du haft sex idag? Nej
21. Hur svarar du i mobilen? Hej det är Heléne, jag hör inte i telefonen
22. Vem ringde dig senast? Måste vara någon telefonförsäljare
23. Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Se fråga 21
24. Antal timmar sömn inatt? 8 timmar ca
25. Sov du ensam? Japp
26. Brukar du komma i tid? Alltid, helst för tidigt
27. Vanligaste färg på dina kläder? Svart och grå
28. Vad saknar du? Främst vänner som jag träffar för sällan
29. Rakar du benen? Ja, det gör jag.
30. När brukar du oftast gå och lägga dig? Vardagar när jag jobbar typ 22
31. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, det kan jag absolut göra
32. Vad längtar du till? Sommaren, semester, ridningen
33. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ingen aning, vad är skillanden mellan vad en kille och tjej kan göra egentligen?!
34. Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut
35. Är du nöjd med ditt liv? Ja, det är jag!
36. Är du bortskämd? Ne, det tycekr jag inte
37. Har du spytt offentligt? Nej
40. Dejtar du någon just nu? Hmm, jo det gör jag väl typ =)
41. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina föräldrar
42. Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, på en tältsäng hemma os mina föräldrar
43. Vilken ögonfärg har du? Blågrön
44. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera
45. Bär du glasögon eller linser? Glasögon, kan ej ha linser
46. Har du piercing? Bara hål i öronen totalt 5
47. Vill du gifta dig? Ja
48. Vill du ha barn? Ja
49. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
50. Vilken är din favoritglass? Daim
51. Tror du på ett liv efter döden? Nja,tyvärr inte
52. Tycker du om sushi? Ja, supergott
53. Vad äter du helst när du ser på film? Godis
54. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, det gör de
55. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inget av dem egentlignen, men mer mot morgon ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar