onsdag 13 maj 2015

Summering

Länge sedan jag skrev nu, inte för att det inte finns något att skriva om, det finns det alltid, utan mest för att det varit full rulle. I helgen hade vi styrelsemöte med Unga Hörselskadade här i Örebro. Lokalen låg endast ett stenkast hemifrån så riktigt bekvämt, kunde sova hemma i min egen säng, vilket var skönt, dock lite avundsjuk på de andra som fick äta hotellfrukost ha ha=) Bra helg, bra möte, men ack så trött jag blev efter. Känner att jag inte är tillbaka i min vanliga energi utan att det suger mycket, mycket från mig hela tiden. Frustrerande när hjärnan säger vill men samtidigt protesterar för att den är uttröttad. 

Måndagen jobbade jag på som vanligt, inga direkta konstigheter, ridning på kvällen och jag fick den hästen jag avskyr mest=) Kommer inte alls överens med henne och inte ridit henne på ett år, så var väl min tur att få henne nu. Funkade ändå ok, bara det att jag hade grymt svårt att få stopp på henne i galoppen. Så blev lite väl mycket galopp för oss ibland=) men det funkade på det stora hela bra, kändes ändå helt ok.

Igår var jag i Stockholm på möte med hörselskadades riksförbund där jag sitter adjungerad i deras förbundsstyrelse. Roligt möte men inte lika kul att kliva upp 04,45 för att hinna med tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar