söndag 17 maj 2015

Träning och filmhäng

Jag har inte varit långledig så som många andra utan i fredags fick jag snällt pallra mig iväg till jobbet ändå. Som alltid under helgerna i maj planeras cykling, men tycker att det är dötrist att cykla långa pass ensam. Kommer åka ner till Hjo nästa helg samt om tre veckor och då blir det att cykla med farsan. Denna helgen tvingade jag mina föräldrar att komma upp hit till Örebro istället. Så blev nästan 6 mil i fredags kväll och nästan 8 mil igår. Vi hade tänkt oss lite mer, men vädergudarna är inte så samarbetsvilliga nu för tiden så vi är nöjda med de mil vi fick. 

Mamma och pappa åkte hem igår kväll och sedan blev det en lugn kväll hemma med Star wars. Inte sett på de filmerna innan och är väl inte min typ av film egentligen, men med trevligt sällskap så funkar det bra att se den typ av film ibland också=)

Idag blir det istället att ta tag i måsten. Tvättar just nu, inte jättemycket men lite grann att ta tag i. Handlat lite mat och skall strax diska och fixa iordning lite matlådor. Sedan kommer en kompis hit på fika, skall bli trevligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar