lördag 6 juni 2015

Spännade och intensiva veckor väntar


Har två spännande men intensiva veckor framför mig just nu. Känns som att typ allt skall hinnas med innan sommaren, alla möten, alla besök, allt på jobbet samt alla mina fritidsintressen.

De två kommande veckorna ser i stora drag ut så här.

Måndag 8 juni, jobba ett par timmar på morgon, sjukgymnasten kl 10-11, tillbaka och jobba ett par timmar till så att jag får ihop totalt fyra timmar, hem och sedan boendestöd.

Tisdag 9 juni. Måste hasa mig iväg till jobbet tidigt för har möte på annan plats redan kl 9 och behöver då ta tjänstebilen och dra iväg. Jobba till lunch, läkarbesök på eftermiddagen hos Claes Möller (öronläkare) samt egentligen boendestöd på eftermiddagen, men tvungen att avboka det då allt krockar. Ridning hela kvällen.

Onsdag 10 juni. Jobba några timmar, psykologbesök på förmiddagen, jobba några timmar till.

Torsdag 11 juni, Jobba, möte med chefen (individuell uppföljning) sedan till Motala och ladda för Vätternrundan.

Fredag 12 juni, Motala, ladda för rundan, startar på kvällen

Lördag 13 juni, cykla, kommer i mål fram på morgonen/förmiddagen sen sooova efter en vaken natt med 30 mils cykling.

Söndag 14 juni, tillbaka Örebro

Måndag 15 juni Jobba förmiddag, eftermiddag boendestöd samt sjukgymnasten

Tisdag 16 juni jobba förmiddag, boendestöd eftermiddag

Onsdag 17 juni, möte med Försäkringskassan gällande min sjukskrivnig på förmiddagen i Karlskoga, möte vuxen-hab eftermiddagen och sedan möte om Kattungens förskolas nedläggning på kvällen då jag representerar Unga Hörselskadade.

Torsdag 18 juni Jobba förmiddag, hembesök av arbetsterapeuten eftermiddag sedan Hjo..

Känns som det är fullt upp=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar