lördag 29 augusti 2015

Mobilabonemang

Blir knäpp på 3. Sade upp mitt abonnemang hos dem och sista dagen var den 3 juli. Var beredd att få en liten faktura från dem denna månaden då det ändå gått några dagar in i juli på abonnemanget. Men fick en faktura på 1600 spänn. Har aldrig haft så dyr mobilräkning någonsin. Kollar specifikationen och ser att de lagt på abonnemangsavgift för tre månader extra. Ringer till dem och de säger att jag inte sagt upp abonnemanget tre månader innan som man måste. Jag ilsknar till för vet att jag gjort det. Då plötsligt säger de oj förlåt ser att det blivit fel hos oss. Jag har dock fakturan på autogiro så kommer dras ändå men de skall betala tillbaka pengar. Måste ha stenkoll att jag verkligen får in pengarna. De försöker tydligen rura folk. Inte haft något större förtroende de för mobil operatörerna innan och det ökar tyvärr inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar