tisdag 13 oktober 2015

Nej min piercing

Den stressade arbetsförmedlaren tar friskvårdstimma mellan två möten. Stressar iväg till Friskis, tränar 45 minuter och känner mig nöj. Skall iväg på nästa möte eller ja, sjukgymnasten för min del. Hoppas in i duschen, sköljer av ansiktet, nej jag kom emot min piercing. Går ut till spegel och upptäcker att den är på väg att lossna. Försöker trycka tillbaka den men är omöjligt. Blir arg på mig själv, att jag inte tänkte på att jag hade den. Ja, ja åkte till piercing stället och kommer in. Mannen känner igen mig och lovar att hjälpa mig omgående. Försöker med tång att trycka tillbaka den, omöjligt. Så vi fick ta om hela hållet. Så har nu egentligen piercat mig två gånger på två dagar, inte illa. Och det gjorde mer ont denna gång då näsan redan var irriterad, men inte värre smärta än att det gick att uthärda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar