tisdag 12 januari 2016

Mötet med hypnotisören avklarat

Kom till Dövpsyk idag på morgonen för att träffa sjuksköterskan. Hade även en tid bokad kl 14 för läkarbesök. När jag kom dit så sa de att de kunde samköra så att läkaren var med på besöket på morgonen istället. Dels behövde jag inte åka två gånger samt att då kunde även sjuksköterskan vara med vid läkarbesöket som ju var ganska spänt med tanke på förra veckans incident. Läkaren var med och det fungerade överlag väl. Vi kom överens om medicinökning och jag kommer öka dosen från och med ikväll. Vi pratade också om måendet rent allmänt att vi måste jobba gör att hitta en långsiktig lösning så att det inte blir att "släka bränder hela tiden".

Sjuksköterskan kollade också blodtryck och puls vilket som vanligt var låga och bra båda två. De vill också kolla vikt och midjemått i och med att man kan gå upp av medicinerna. Värdena idag blev alltså ett utgångsvärde för det hela och även de värdarna låg bra. Sedan har jag väl mitt eget lilla mål att kapa av några kilo till på vikten ändå😊

Efter besöket får jag ett mail frön sjuksköterskan som undrar om det kändes bra med besöket. Älskar att få denna feedback att de visar att de faktiskt bryr sig det betyder mycket för mig. Kommer faktiskt att sakna henne sedan när hon drar sig tillbaka för att lämna över till psykologen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar