torsdag 7 april 2016

Tack vänner

Tack ni som hört av er, ni som frågar hur det är, skickar en kram eller så.

Är en svacka igen. Svackor som varit sen i höstas kommer och går och svårt att förutsäga när det kraschar. Febriga försök med medicinändringar, biverkningar på det etc. så less på mitt mående just nu less på alla svackor, less på att plötsligt falla pladask. Det är svårt att säga att yttre faktorer påverkar måendet, jag kan inue säga att det är orsakat av jobbet, fritiden eller vad det nu kan vara utan känns som det är mer kroppen som bestämmer sig för att lägga av, eller än mer hjärnan egentligen. Nu ligger jag här i min sjukhus säng på en överbelastad avdelning. Personalen är gulliga jag får vård men delar ett enkelrum med en annan patient vilket gör att det är trångt. Jag får stå ut, vänta på bättre tider när de nu ämnar komma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar