måndag 9 oktober 2017

En snabbvisit till Örebro

En kort visit till Örebro hann jag med. Varit här knappt två timmar. Träffade min nya LSS handläggare för att komplettera mina redan befintliga insatser med ytterligare ett stöd om det går igenom. Pratade också om mitt boendestöd och att vi behöver se över rutinerna för det. Hon tog med sig frågan och sen for de se vad se kan göra. Är sista veckan med nuvarande chef på boendestödet så gäller att ligga i nu.

Hann också med en välförtjänt kopp kaffe på espresso haus, smakade ljuvligt samt att jag köpte några botar finare choklad och tog till. Var även inne på panduro och köpte ett till garnnysta till min stickning jag håller på med, tveksamt om det andra räcker. Så nu kan jag fortsätta på min halsduk. Hittade även en söt nyckelring där som det även är ledlampa i, så var tvungen att köpa, tänker använda den till bilnyckeln 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar